Call Us Today - 0033 4 93 73 60 37

FAQ

Om dere har spesielle behov eller er usikre på om et Riviera Breakaway leieobjekt passer til deres behov, vær vennlig å kontakt oss på telefon eller epost for en hyggelig og oppklarende samtale.

 

Har dere fleksible ankomst datoer og dager?

JA

 

Er det et minimum for hvor mange dagers opphold man må bestille?

JA, se for hver enkelt eiendom hva som gjelder.

 

Hvordan bestiller jeg en leilighet eller et hus?

Klikk på BESTILL NÅ eller BOOK NOW! Og fyll inn dine behov, eller om ønskelig, -ring oss. For videre informasjon om bestilling se på Hvordan bestille siden

 

Må jeg betale depositum?

Ja, i de fleste tilfeller må du betale direkte inn på eiers konto for å sikre bestillingen din.

 

Må jeg betale et sikkerhets depositum?

Ja, dette er som en sikkerhet for huseier, slik at alle eventuelle skader på huset blir dekket inn uansett. Dette blir betalt kontant ved ankomst, valuta kan avtales. Du vil bli refundert hele beløpet om ingen skade er skjedd. Om eventuelle kostnader må bestemmes av tredjepart, vil beløpet tilbakebetales leietaker innen 4 uker garantert.

 

Hvordan avbestiller jeg?

Du kan kansellere en bestilling ved å ringe eller sende e-post via nettstedet til Riviera BreakAway. Reservasjonsinnskudd kan ikke refunderes bortsett fra hvis du avbestiller 90 dager eller mer før starten av oppholdet ditt – i dette tilfellet vil du få refundert 100 % av innskuddet. Avbestillinger mellom 30-90 dager før oppholdet – eieren beholder maksimalt 50 % av den totale leiebeløpet, slik at du får refundert inntil 50 % av den totale leiebeløpet avhengig av hvor mye du har betalt; mindre enn 30 dager før ankomst – ingen refusjon vil bli gitt. Eventuelle bankgebyrer vil være leietakers ansvar.

 

Kan jeg endre dagene/datoer etter at jeg har bestilt?

Såfremt det er mulig, ønsker Riviera Breakaway å tilrettelegge for særskilte ønsker og behov. Om det ikke finnes andre alternativ, vil ordinære retningslinjer for avbestilling gjelde. Om du plutselig må korte ned ditt opphold, vil heller ikke beløp bli tilbakebetalt.

 

Hvordan får jeg opplysninger om nøyaktig adresse og nøkler til eiendommen?

Før ankomst og etter bekreftelse, vil du motta all relevant informasjon og opplysninger. Du vil få utdelt et møtested ved eiendommen hvor du blir ønsket velkommen og fulgt inn i boligen hvor ytterligere introduksjon vil bli gjort.

 

Hvilke tider kan jeg sjekke inn og ut?

Innsjekking er mellom kl. 16.00 og 20.00. Det er viktig at du informerer eieren eller deres representant om din beregnede ankomsttid i forkant av oppholdet. Gi dem også beskjed om eventuelle uventede forsinkelser, slik at de kan imøtekomme deg etter beste evne. Hvis du ønsker å sjekke inn tidligere enn kl. 16.00 og eiendommen din er tilgjengelig og klargjort og det er mulig, vil eierne gjerne ta imot deg. Sene ankomster vil medføre en tilleggsavgift på €20 fra kl. 21.30 til 23.00, som betales ved ankomst.

Utsjekking er mellom 7.30 og 10.00. Eiere ber deg om å bekrefte et utsjekkingstidspunkt før avreise, slik at de kan ta imot deg etter beste evne. Utsjekking før kl. 07.30 vil medføre en tilleggsavgift på € 20 som betales før avreise – tidligste utsjekking kl. 06.00.

 

Hva om jeg trenger hjelp med noe under oppholdet?

Ved ankomst får du utdelt telefon nummer og kontaktperson om noe uventet skulle skje, du trenger assistanse eller lurer på noe.

 

Aksepterer dere husdyr?

Vi gjør ofte det, men dette må bekreftes ved bestilling.

 

Er det lov å røyke?

Kun utendørs og med god avstand fra vinduer og dører.