Call Us Today - 0033 4 93 73 60 37

FAQ

Om dere har spesielle behov eller er usikre på om et Riviera Breakaway leieobjekt passer til deres behov, vær vennlig å kontakt oss på telefon eller epost for en hyggelig og oppklarende samtale.

 

Har dere fleksible ankomst datoer og dager?

JA

 

Er det et minimum for hvor mange dagers opphold man må bestille?

JA, se for hver enkelt eiendom hva som gjelder.

 

Hvordan bestiller jeg en leilighet eller et hus?

Klikk på BESTILL NÅ eller BOOK NOW! Og fyll inn dine behov, eller om ønskelig, -ring oss. For videre informasjon om bestilling se på Hvordan bestille siden

 

Må jeg betale depositum?

Ja, i de fleste tilfeller må du betale direkte inn på eiers konto for å sikre bestillingen din.

 

Må jeg betale et sikkerhets depositum?

Ja, dette er som en sikkerhet for huseier, slik at alle eventuelle skader på huset blir dekket inn uansett. Dette blir betalt kontant ved ankomst, valuta kan avtales. Du vil bli refundert hele beløpet om ingen skade er skjedd. Om eventuelle kostnader må bestemmes av tredjepart, vil beløpet tilbakebetales leietaker innen 4 uker garantert.

 

Hvordan avbestiller jeg?

Ring eller send en epost for å kansellere en bestilling. Depositum er ikke-refunderbare, med mindre du avbestiller mer enn 90 dager før ankomst. Om så, vil du få refundert 50% av depositumet. Ellers gjelder 50 % tilbake inntil 28dager før ankomst, videre under det, er det ikke noe tilbakebetaling.

 

Kan jeg endre dagene/datoer etter at jeg har bestilt?

Såfremt det er mulig, ønsker Riviera Breakaway å tilrettelegge for særskilte ønsker og behov. Om det ikke finnes andre alternativ, vil ordinære retningslinjer for avbestilling gjelde. Om du plutselig må korte ned ditt opphold, vil heller ikke beløp bli tilbakebetalt.

 

Hvordan får jeg opplysninger om nøyaktig adresse og nøkler til eiendommen?

Før ankomst og etter bekreftelse, vil du motta all relevant informasjon og opplysninger. Du vil få utdelt et møtested ved eiendommen hvor du blir ønsket velkommen og fulgt inn i boligen hvor ytterligere introduksjon vil bli gjort.

 

Hvilke tider kan jeg sjekke inn og ut?

Innsjekking er mellom 16-20, men om du tar kontakt, skal vi gjøre alt vi kan for å få til tidligere tidspunkt der det er mulig. Sen ankomst, etter 21.30 vil bli tillagt et gebyr på 20 euro ved ankomst. Utsjekking foregår  mellom 8 am og 10 am, om ikke nye gjester ankommer umiddelbart, kan tidspunkt være noe mer fleksibelt. Ved utsjekking før kl 7.30, avkreves 20 euro i tilleggsgebyr.

Hva om jeg trenger hjelp med noe under oppholdet?

Ved ankomst får du utdelt telefon nummer og kontaktperson om noe uventet skulle skje, du trenger assistanse eller lurer på noe.

 

Aksepterer dere husdyr?

Vi gjør ofte det, men dette må bekreftes ved bestilling.

 

Er det lov å røyke?

Kun utendørs og med god avstand fra vinduer og dører.